Naar Hongarije

16 juni 2018 - Zalakaros, Hongarije

Om 7 uur wakker, het viel direct op dat de wind was geminderd. Tijd om verder te gaan, snel rijklaar gemaakt na wat broodjes te hebben klaargemaakt voor onderweg. Hoewel de wegen waren vrijgegeven en we in het begin weinig wind voelden bleek dat op grotere hoogte in de bergen bij Sveti Rok de wind toch nog stevig tegen de caravan klapte. Een motorrijder die op een plateau was geparkeerd had er blijkbaar niet aan gedacht dat door de harde wind zijn helm kon wegwaaien; die rolde met een behoorlijke snelheid over de snelweg, achter me zag ik veel verkeer....lastig om zonder helm verder te moeten. De reis verliep verder goed en rond 16:00 uur kwamen we aan op de camping in Zalakaros - Hongarije; een eenvoudige camping met ruime plaatsen en veel leven. Hiermee bedoel ik niet geluid van mensen maar levende diertjes. De omgeving is een kuuroord met thermaal bad van een warmwaterbron. Op de camping is een restaurantje met heerlijk eten voor een heel lage prijs, blijkbaar gebruikelijk voor Hongarije.

1. Arjan:
    18 juni 2018
    Fijn dat het beter weer is nu! Ja lekker eten kunnen ze wel in Hongarije, goulash toch?

Veel plezier daar!
  2. Elsa: