Folklore

25 juni 2018 - Budapest, Hongarije

Het blijft beter gaan met de knie. Toch vandaag nog rust gehouden, de luifel alvast ingepakt en boodschapjes gedaan, 's middags een tukkie. We hebben bij de camping Vouchers gekocht voor een Folklore avond in een oud theater en zijn daar met de auto naar toe gegaan. Tevoren een hapje gegeten in een naast het theater gelegen restaurant. Bij binnenkomst in het theater moesten we in de rij voor 1 "Cassa" om de vouchers om te wisselen voor het officiële entreekaartje. Een hoogst inefficiënt systeem  wat nog zal stammen uit het communistisch tijdperk, wel goed voor de werkgelegenheid omdat er 6 mensen betrokken waren vanaf de voordeur tot het aanwijzen van de plaats. Maar de show en life muziek was een geweldige belevenis. Morgen willen verder trekken naar Tsjechië.

1. Hanneke:
    26 juni 2018
    Shalom Koos en Diny, wat zijn jullie al weer lang onderweg ☺. Ik heb nu net al de verhalen achter elkaar gelezen, leuk om zo een indruk te krijgen van jullie grote reis. Geniet ervan.