Zondag

24 juni 2018 - Budapest, Hongarije

In Budapest is een internationale Engelstalige evangelische gemeente, daar wilde ik graag naartoe. Gezien de situatie gisteren zat dat er niet in. Na een goede nachtrust opgestaan en wilde bijna van blijdschap een sprongetje doen want hoewel m'n knie nog wat dik en gevoelig was bleek het buigen en strekken weer goed te gaan zonder pijn. Ook met gestrekt been lopen ging weer goed. Aan Diny voorgesteld om dan toch de dienst te bezoeken die na wat scepsis instemde, wetend dat ze een eigenwijze man heeft. Zo gezegd zo gedaan, heel vroeg weggegaan omdat we niet weten of er in de buurt parkeergelegenheid is. Er ware in de buurt grootschalige wegwerkzaamheden bezig met afsluitingen; omleidingsroutes zijn er niet  dus zoek het maar uit. Toch nog op tijd aangekomen, de aanwezigen kwamen echt uit alle werelddelen. Een grote zaal die nu vanwege de begonnen vakantie voor ruim de helft gevuld was. Met verschillende mensen een gesprekje gehad. Na de dienst koffie gedronken, wat opviel was dat er veel koek werd gegeten, de Nederlandse norm 1 koekje bij de koffie geld hier niet. ook chips en fruit was ruim voorradig. Terug bij de caravan weer rust genomen, hoewel het met de knie heel goed was gegaan.

1. Elsa:
    25 juni 2018
    Wat fijn Koos, dat het goed gaat met de knie !! Ben echt blij voor jullie 😉👍.
    Je kan ook op een leuke en boeiende manier maar ook kort en krachtig, vertellen wat jullie gezien hebben of wat jullie beleven . Ik vind het erg fijn om te lezen 😉👍
  2. Carla van Teijlingen:
    1 juli 2018
    Ik sluit me helemaal aan bij Elsa!