Dubrovnik

11 juni 2018 - Orašac, Kroatië

De reis vervolgd richting Dubrovnik, een hele mooie en voor Diny spannende route op het laatst langs bergwegen die na de vangrails steil naar beneden lopen. Op sommige plaatsen hoger dan 50 mtr. De camping Pod Maslinom in Orasac, is vrij eenvoudig met bescheiden plaatsen, door de vele konijnen zijn de plaatsen bezaaid met keutels, dus goed de voeten vegen. Later in de middag zijn we gegaan naar het appartement waar Arjan, Carla met de kinderen 2 jaar geleden zijn geweest. Inderdaad ook gevonden en gefotografeerd. 's Avond op hun aanraden naar een restaurant langs een riviertje met stroomversnelling / watervalletjes waar het zo koel was dat de gasten een dekentje aangeboden werd  waar Diny dankbaar gebruik van maakte. Niet alleen de locatie was bijzonder ook het personeel; de gastvrouw verwelkomde ons in traditionele klederdracht en de ober was wat erg vriendelijk maar zeer opmerkzaam klantgericht, heel professioneel. Ook het eten was goed verzorgd dus hing er terecht een professioneel prijskaatje aan. In het donker terug langs de berghellingen. Weer een beproeving voor Diny. In de caravan nog 30 gr. erg warm om te slapen, geen andere keus. zzzzzz

1. Elsa:
    12 juni 2018
    Spannend 🤪 langs de afgrond voor Diny, zou ik ook hebben hoor 😉😊 !!!
  2. Marja:
    12 juni 2018
    Avontuurlijke reis. Geniet van wat je ziet onderweg.
  3. Trudie westdorp:
    12 juni 2018
    Prachtig allemaal. Lekker met jullie mee gereisd. Zie uit naar de volgende avonturen.
    Geniet ervan. Liefs Trudie Westdorp